01 Nabíjecí zásuvka typu 2 - s nabíjecí zásuvkou typu 2 lze nabíjet všechna elektrická vozidla s nabíjecím výkonem od 3,7 kW až do 22 kW.
02 Integrovaná ochrana proti DC unikajícímu proudu. Vestavěná detekce unikajícího stejnosměrného proudu sepne při max. 6 mA DC. K ochraně postačí standardní proudový chránič typu A, proudový chránič typu B již není potřeba. S kombinovaným proudovým chráničem s nadproudovou ochranou (RCBO) tak ušetříte další místo v rozvaděči.
03 Bezšroubové svorky - díky bezšroubovým svorkám je připojení přívodního kabelu ještě rychlejší a bezpečnější.
04 Velký prostor pro kabeláž. Kompaktní, ale prostorné pouzdro nabízí dostatek místa pro kabeláž. K připojení všech součástí stačí plochý šroubovák.
05 Velká vstupní kabelová příruba usnadňuje montáž. Odlehčení tahu na vnitřní straně zajišťuje bezpečné upevnění.
06 Kabelový kanál na zadní straně umožňuje flexibilní vstup kabelů shora, zdola nebo zezadu. Nabíjecí stanice witty.start se dokonale přizpůsobí podmínkám v místě instalace.
Státní fond životního prostředí ČR podporuje nákup a instalaci na soukromě používané nabíjecí stanice s dotací až 15 000 Kč na 1 nabíjecí místo u rodinného domu. Podpora pro bytové domy činí 25 000 CZK pro každou nabíjecí stanici, maximum určuje počet bytových jednotek. Vaši zákazníci mohou jednoduše požádat o „dotaci pro ekomobilitu“ online na grantovém portálu AIS SFŽP ČR. Více informací na http://www.novazelenausporam.cz
Režim nabíjení ovlivňuje dobu nabíjení v závislosti na jeho výkonu. Nabíjení vozidla vyžaduje instalaci speciálního zařízení, které je přizpůsobeno danému modelu vozidla a je kompatibilní s používaným napájením. Zvolené zařízení také určuje, jak dlouho bude vozidlo nabíjeno. Je nutné pamatovat na to, že maximální nabíjecí proud určuje palubní nabíječka vozidla.
V závislosti na velikosti baterie a nabíjecím výkonu elektromobilu se používají různé způsoby nabíjení.
V tomto režimu je povoleno připojení elektromobilu přes standardní 1fázovou nebo 3fázovou zásuvku do 16 A. Tento typ nabíjení je určen pro menší elektrická zařízení, jako jsou elektroskútry nebo elektrokola.
V tomto režimu je umožněno jednofázové nebo třífázové nabíjení maximálně do 32 A. Rozdíl oproti režimu 1 je v použitém nabíjecím kabelu s řídicí jednotkou. U této jednotky lze nastavit hodnotu maximálního nabíjecího proudu v závislosti na parametrech kabelu a velikosti předřazeného jističe.
Tento typ nabíjení je nejběžnějším provozním režimem. Jedná se o jednofázové nebo třífázové stanice s AC nabíjecím proudem do 63 A. Nabíjecí stanice komunikuje přímo s elektromobilem a reguluje nabíjecí proud. Tento režim vyžaduje speciální typ zásuvky a vidlice.
Tento režim je určen pro rychlonabíječky až do 200 kW (běžně 150 kW). Tento typ nabíjení probíhá pomocí
stejnosměrného (DC) proudu. Tento režim může být kombinován taktéž s AC nabíjením.
Nerezový stojan v hranatém provedení je k dispozici pro jednu nebo dvě nabíjecí stanice.
Nerezový stojan v trubkovém provedení je k dispozici pro jednu nebo dvě nabíjecí stanice.
Držák kabelů na přední straně zajistí rychlejší přístup a uklizený vzhled uvnitř stanice.
Nabíjecí stanice witty witty.start, witty.share, witty.park, witty.solar |
PDF 13,6 MB |
Nejaktuálnější informace k nabíjecím stanicím witty.start najdete také v našem elektronickém katalogu zde.
Technická podpora
E-mail: technici.cz@hager.com
Štěpán Tyc - produktový specialista
Telefon: +420 281 045 731
E-mail: stepan.tyc@hager.com